ALEKSANDRA SMOLIŃSKA studia licencjackie ukończyła na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym na kierunku logopedia ogólna i kliniczna, studia magisterskie ukończyła na Akademii Pedagogiki Specjalnej, gdzie uzyskała tytuł pedagoga specjalnego i logopedy brała udział w różnych szkoleniach zarówno z zakresu pedagogiki, jak i logopedii, m.in. Praca z dzieckiem trudnym, Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego, Diagnoza wędzidełek, Sygmatyzm międzyzębowy i boczny, Rola połykania w logopedii. doświadczenie logopedyczne zdobywała w placówkach oświatowych, szpitalach, ośrodkach rehabilitacyjnych i poradniach, na co dzień zajmuje stanowisko logopedy w przedszkolu i w szkole podstawowej. w przyszłości zamierza rozpocząć studia podyplomowe na kierunku neurologopedia.
Ewa Rycombel magister nauczania początkowego (WSP Olsztyn) i logopeda (studia podyplomowe Uniwersytet Gdański) na dziecko i jego problemy patrzy holistycznie provider metody Neuroflow ATS konsultuje dzieci i dorosłych do terapii słuchowej Safe and Sound Protocol prof. S.Porgesa (SSP Porgesa) współpracując z providerem metody p. Karoliną Zienkiewicz autorka książeczek do terapii logopedycznej dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym Szop Pracz i Przyjaciele oraz Żabka Rzekotka i jej drużyna (Harmonia) oraz materiałów w publikacji Terapia logopedyczna dziecka w wieku szkolnym (Raabe) współautorka sierpniowego numeru czasopisma “Strefa logopedy” (29/2021) poświęconego bajeczkom logopedycznym usprawniającym aparat aparat artykulacyjny propaguje wiedzę logopedyczną podczas szkoleń dla nauczycieli wychowania przedszkolnego oraz warsztatów dla rodziców członek Zarządu w Polskim Związku Logopedów Oddział Mazowiecki z przyjemnością hoduje kwiaty zarówno na balkonie jak i na działce, uwielbia złotą polską jesień i pracę w ogródku
DAGMARA BURACZYŃSKA z edukacją dzieci związana od ponad 10 lat terapia SI i praca z dziećmi to jej pasja, dlatego cały czas rozwija swoją wiedzę uczestnicząc w kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje ukończyła studia podyplomowe - Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie. Specjalizacja: integracja sensoryczna, Studia podyplomowe w Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie: Gimnastyka korekcyjna w wychowaniu fizycznym i zdrowotnym; Studia magisterskie w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie: Kierunek pedagogika specjalna, specjalność edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną Odbyła liczne kursy kwalifikacyjne, między innymi Kurs Bilateralnej Integracji Terapia Metodą Warnkego- trening słuchowy, wzrokowy i motoryczny, "Zintegrowany Trening Pisania Sihand", Szkolenie II stopnia Terapii Integracji Sensorycznej: „ Terapeuta Integracji Sensorycznej” , Szkolenie I stopnia Terapii Integracji Sensorycznej: „Neurobiologiczne podstawy Integracji Sensorycznej”, oraz liczne szkolenia, warsztaty i konferencje
AGNIESZKA FABER-MAZIK absolwentka: Pedagogiki Opiekuńczo-Resocjalizacyjnej, Socjoterapii CBT, Treningu Umiejętności Społecznych oraz Terapii i diagnozy Integracji sensorycznej doświadczenie zawodowe: wychowawca w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym, pedagog szkolny w Szkole Podstawowej, socjoterapeuta w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, terapeuta środowiskowy w Środowiskowym Centrum Zdrowia Psychicznego dla dzieci i młodzieży, terapeuta integracji sensorycznej w Szkołach Podstawowych zainteresowania: człowiek, literatura, muzyka, podróże małe i duże, rower