EWA KULAS absolwentka Akademii Świętokrzyskiej im. Jana Kochanowskiego w Kielcach, Filia w Piotrkowie Trybunalskim, ukończona specjalność Pedagogika terapeutyczna z rehabilitacją ukończone Studia Podyplomowe Edukacji Początkowej i Reedukacji (nauczanie dzieci w wieku 3-9 lat) na Uniwersytecie Warszawskim od ponad ośmiu lat certyfikowany terapeuta Integracji Sensorycznej (ukończony dwustopniowy kurs z Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej oraz studia podyplomowe z zakresu Integracji Sensorycznej), nauczyciel dyplomowany, obecnie pracujący w jednej z warszawskich szkół podstawowych, na stanowisku terapeuta integracji sensorycznej wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych (m.in. autyzm, mózgowe porażenie dziecięce, mutyzm, afazja, wady genetyczne)
PAWEŁ GRYGLAS wspierający terapeuta, w szkoleniu, w nurcie poznawczo-behawioralnym, w terapii kierujący się indywidualnym, empatycznym podejściem, nastawionym na budowanie relacji. pracuje z osobami dorosłymi, młodzieżą i nastolatkami w zakresie diagnozy, terapii, konsultacji oraz psychoedukacji. specjalizuje się między innymi w terapii z osobami w: depresji, zaburzeniach lękowych, zaburzeniach nastroju, nerwicach, stresie, lękach, zaburzeniach emocjonalnych, niskim poczuciu własnej wartości oraz kryzysach w związkach od 12 lat entuzjasta psychologii- wykorzystujący zdobytą wiedzę i kompetencje w pracy zawodowej. uczestnik szkolenia psychoterapii poznawczo behawioralnej w CTPB w Warszawie. uczestnik stażu w klinice Psychologiczno-Psychiatrycznej Psychomedic. absolwent Zarządzania na WSM w Warszawie, student psychologii. manager z wieloletnim doświadczeniem, wyjątkowo dobrze rozumiejący KPI i deadliny. ciągle rozwijający się poprzez kształcenie, uczestnictwo w szkoleniach. Certyfikaty i szkolenia: “Praca z młodzieżą zagrożoną samobójstwem i po próbach samobójczych”, “Psychoterapia młodzieży – techniki pracy z nastolatkami”, “Psychoterapia młodzieży w depresji”, “Techniki terapeutyczne w pracy nad złością dzieci”, “Terapia poznawczo behawioralna uzależnień”, “Techniki poznawczo-behawioralne w pracy terapeutycznej z pacjentem dorosłym”, “Podstawy zaburzeń seksualnych” oraz “Kontakt z osobą w kryzysie psychicznym”
ANNA JAROŃ ukończyła psychologię kliniczną na Uniwersytecie Humanistycznym SWPS w Warszawie; uczestniczka 4 – letniego szkolenia psychoterapeutycznego w Szkole Psychoterapii Dialog (dawniej Mabor); ukończyła między innymi kursy i szkolenia: TSR I stopnia – Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach; Stosowana Analiza Zachowania w pracy terapeutycznej z osobami ze spektrum autyzmu (kurs trzystopniowy); Trudne zachowania w przedszkolu i szkole. Pozytywne podejście terapeutyczne; Trening Umiejętności Społecznych – szkolenie certyfikowane; Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju w wieku przedszkolnym; odbyła staż kliniczny w zakresie prowadzenia diagnozy i terapii CBT w NZOZ Psychomedic, praktyki na Uniwersytecie SWPS z zakresu: Nabywania umiejętności diagnozowania zaburzeń psychicznych i zachowania; w Poradni wykonuje diagnozy intelektu dzieci i młodzieży Skalą Inteligencji Stanford – Binet 5, diagnozy trudności w uczeniu się, udziela konsultacji wychowawczych oraz diagnozuje zaburzenia emocjonalne i rozwojowe u dzieci prywatnie szczęśliwa mama dwójki dzieci, kochająca podróże i książki
PAULINA ADAMCZYK ukończyła psychologię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz podyplomowe studia "Wczesna Interwencja-Pomoc Dziecku i Rodzinie w Zakresie Wczesnego Wspomagania Rozwoju" na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie; ukończyła I i II stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach; ukończyła liczne szkolenia w tym m.in. dotyczące diagnozy i terapii dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu; Trening Umiejętności Społecznych, szkolenia dotyczące zaburzeń rozwojowych i problemów emocjonalnych u dzieci i młodzieży; ukończyła szkolenie uprawniające do prowadzenia "Szkoły dla Rodziców i Wychowawców"; posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz w przedszkolu; prowadzi diagnozę psychologiczną dzieci i młodzieży pod kątem zaburzeń rozwojowych i emocjonalnych; wspiera rodziców w ich kompetencjach wychowawczych; udziela wsparcia psychologicznego oraz prowadzi terapię dzieci i młodzieży.