• absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej, gdzie ukończyła studia licencjackie o kierunku Wychowanie Przedszkolne oraz Terapia Pedagogiczna, ukończyła studia magisterskie na Wyższej Szkole Pedagogicznej ZNP o kierunku Edukacja wczesnoszkolna wraz z Terapią Pedadogigczną 
  • całą swoją edukację poświęciła dzieciom, aby dokładniej poznać ich rozwój oraz potrzeby, dlatego też zgodnie ze swoimi zainteresowaniami i wykształceniem rozpoczęła pracę w przedszkolu jako nauczyciel, gdzie pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym 
  • na potrzeby swoich wychowanków, podążając za ich problemami, etapami rozwoju i sposobem odbierania świata ukończyła Kurs Integracji Sensorycznej 1. i 2. stopnia (2012/2013) 
  • w swojej pracy zwraca uwagę na rozwój dziecka całościowo, zawsze pozytywnie, dokonując analizy i diagnozy jego zachowania, trudności i możliwości, podczas spotkania z każdym dzieckiem najważniejsze jest, aby terapia, która jednocześnie jest ogromną pracą, była dla niego przyjemnością, małym wyzwaniem oraz dostarczała mu nowych i niezbędnych umiejętności, „przybliżała mu to, co w tej chwili jest dalekie”

  • pedagog specjalny, terapeuta Integracji Sensorycznej
  • ukończyła studia magisterskie z Pedagogiki specjalnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, Podyplomowe Studium Resocjalizacji, szereg kurów i szkoleń dotyczących diagnozy, metod pracy z dziećmi i współpracy z rodzicami, kurs języka migowego, kurs z zakresu Integracji Sensorycznej, ukończony otrzymaniem Certyfikatu, uprawniającego do diagnozowania i prowadzenia terapii Integracji Sensorycznej
  • doświadczenie zawodowe: nauczyciel, wychowawca, terapeuta dzieci, m.in. z zaburzeniami percepcji słuchowej, wzrokowej, autyzmem, z zespołem Aspergera, porażeniem mózgowym, niepełnosprawnością fizyczną, chorobami metabolicznymi, pedagog, terapeuta w Ośrodku Matek i Dzieci ofiar przemocy domowej, opiekun kolonii i obozów, opiekun praktyk studenckich, praca z dziećmi i ich opiekunami, poszukiwanie i wdrażanie efektywnych metod rozwoju i diagnozy to moja pasja, podobnie jak piesze wędrówki po górach oraz taniec

  • ukończyła psychologię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz studia podyplomowe z poradnictwa zawodowego
  • odbyła staże, m.in. w Centrum Psychoterapii na ul. Dolnej (filia Szpitala Psychiatrycznego na ul. Nowowiejskiej), Pracowni Psychoedukacji „Drabina rozwoju”, przez kilka lat asystowała w sesjach terapeutycznych – systemowa terapia rodzin w jednej z poradni psychologicznych w Warszawie
  • posiada doświadczenie w zakresie poradnictwa psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych
  • prowadzi diagnozę psychologiczno – pedagogiczną

  • pedagog specjalny
  • terapeuta pedagogiczny
  • terapeuta integracji sensorycznej
  • posiada doświadczenie w pracy z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
  • pracuje w szkole podstawowej jako nauczyciel wspomagający uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Motto, którym kieruje się w swej pracy:

Gdy coś powiesz dziecku – zapomni,

gdy coś pokażesz – zapamięta,

gdy pozwolisz działać – zrozumie.