EMILIA STRULAK absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, specjalność psychologia kliniczna i osobowości ukończyła studia podyplomowe w zakresie wczesnej interwencji i wspomagania rozwoju dziecka od 0 do 6 roku życia na Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym SWPS w Warszawie specjalizuje się w socjoterapii studia podyplomowe na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie swój warsztat pracy wzbogaciła o wiele form kształcenia m.in.: kurs pedagogiczny, umiejętności trenerskich I i II stopnia, praca z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami psychicznymi, dysfunkcjami, przejawiającymi agresję oraz problemy w kontaktach społecznych, praca z uczniami zdolnymi doświadczenia zdobywała w pracy z dziećmi i młodzieżą w Poradni PsychologicznoPedagogicznej (gdzie zajmowała się diagnozą, terapią psychologiczną, konsultacjami i poradami wychowawczymi, prowadzeniem zajęć dla uczniów zdolnych, dla dzieci z ADHD oraz zajęć socjoterapeutycznych) aktualnie pracuje jako psycholog w szkole podstawowej lubi podróże, czytać książki, szczególnie o tematyce psychologii współczesnej, psychopatologii oraz psychologii dzieci i młodzieży
JADWIGA ZALEWSKA ukończyła studia magisterskie w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, specjalność – pedagogika resocjalizacyjna, studia podyplomowe z zakresu pomocy psychologicznej i psychoterapii w Szkole Głównej Przymierza Rodzin oraz 4-letnie Studium Terapii Rodziny w Stowarzyszeniu Opta, oparte na podejściu systemowym i psychodynamicznym zajmuje się głównie diagnozą i terapią problemów emocjonalnych dzieci, młodzieży i dorosłych ponadto wspiera funkcję wychowawczą rodziców poprzez psychoedukację w formie spotkań indywidualnych i warsztatowych
ADRIAN MIESZKO ADAMCZYK wspiera rodziny podczas konsultacji indywidualnych oraz prowadząc warsztaty dla rodziców ukończył studia na kierunkach: psychologia i prawo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie psycholog, psychoterapeuta po czteroletnim Studium Terapii Rodziny prowadzonym przez Stowarzyszenie OPTA zajmuje się psychoterapią dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych; w swojej pracy kładzie szczególny nacisk na relacje oraz wzajemny szacunek, docenia rolę uczuć i emocji w życiu człowieka, zwłaszcza w relacjach z najbliższymi pracował z rodzinami zastępczymi od lat związany z placówkami oświatowymi, pracował w publicznej poradni psychologiczno – pedagogicznej, w przedszkolach i szkołach na terenie Powiatu Warszawskiego Zachodniego ciekawy świata i innych, stale poszerza swoją wiedzę w zakresie psychologii, psychoterapii, ale również z wielu innych dziedzin nauki
ANNA SIERADZKA – BORKOWSKA w 2005 roku ukończyła studia na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie (studia magisterskie 5-letnie) Wydział Pedagogika Specjalna - kierunek Logopedia; studia ukończyła obroną pracy magisterskiej pt. "Komunikacja dziecka z autyzmem - studium przypadku" w 2008 roku ukończyła studia na Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie (studia magisterskie) Wydział Psychologii; studia ukończyła obroną pracy magisterskiej pt. "Zdolność rozumienia ekspresji emocjonalnych u dzieci z autyzmem" Logopeda, Psycholog, Glottodydaktyk, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta Johansen - IAS