• absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie,
  • specjalność psychologia kliniczna i osobowości
  • ukończyła studia podyplomowe w zakresie wczesnej interwencji i wspomagania rozwoju dziecka od 0 do 6 roku życia na Uniwersytecie Humanistyczno-Społecznym SWPS w Warszawie
  • specjalizuje się w socjoterapii studia podyplomowe na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie
  • swój warsztat pracy wzbogaciła o wiele form kształcenia m.in.: kurs pedagogiczny, umiejętności trenerskich I i II stopnia, praca z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami psychicznymi, dysfunkcjami, przejawiającymi agresję oraz problemy w kontaktach społecznych, praca z uczniami zdolnymi
  • doświadczenia zdobywała w pracy z dziećmi i młodzieżą w Poradni Psychologiczno
    Pedagogicznej (gdzie zajmowała się diagnozą, terapią psychologiczną, konsultacjami i poradami wychowawczymi, prowadzeniem zajęć dla uczniów zdolnych, dla dzieci z ADHD oraz zajęć socjoterapeutycznych)
  • aktualnie pracuje jako psycholog w szkole podstawowej
  • lubi podróże, czytać książki, szczególnie o tematyce psychologii współczesnej, psychopatologii oraz psychologii dzieci i młodzieży

  • ukończyła studia magisterskie w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, specjalność – pedagogika resocjalizacyjna, studia podyplomowe z zakresu pomocy psychologicznej i psychoterapii w Szkole Głównej Przymierza Rodzin oraz 4-letnie Studium Terapii Rodziny w Stowarzyszeniu Opta, oparte na podejściu systemowym i psychodynamicznym
  • zajmuje się głównie diagnozą i terapią problemów emocjonalnych dzieci, młodzieży i dorosłych
  • ponadto wspiera funkcję wychowawczą rodziców poprzez psychoedukację w formie spotkań indywidualnych i warsztatowych

  • wspiera rodziny podczas konsultacji indywidualnych oraz prowadząc warsztaty dla rodziców
  • ukończył studia na kierunkach: psychologia i prawo Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • psycholog, psychoterapeuta po czteroletnim Studium Terapii Rodziny prowadzonym przez Stowarzyszenie OPTA
  • zajmuje się psychoterapią dzieci, młodzieży oraz osób dorosłych; w swojej pracy kładzie szczególny nacisk na relacje oraz wzajemny szacunek, docenia rolę uczuć i emocji w życiu człowieka, zwłaszcza w relacjach z najbliższymi
  • pracował z rodzinami zastępczymi
  • od lat związany z placówkami oświatowymi, pracował w publicznej poradni psychologiczno – pedagogicznej, w przedszkolach i szkołach na terenie Powiatu Warszawskiego Zachodniego
  • ciekawy świata i innych, stale poszerza swoją wiedzę w zakresie psychologii, psychoterapii, ale również z wielu innych dziedzin nauki

  • w 2005 roku ukończyła studia na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie (studia magisterskie 5-letnie) Wydział Pedagogika Specjalna - kierunek Logopedia; studia ukończyła obroną pracy magisterskiej pt. "Komunikacja dziecka z autyzmem - studium przypadku"
  • w 2008 roku ukończyła studia na Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie (studia magisterskie) Wydział Psychologii; studia ukończyła obroną pracy magisterskiej pt. "Zdolność rozumienia ekspresji emocjonalnych u dzieci z autyzmem"
  • Logopeda, Psycholog, Glottodydaktyk, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Terapeuta Johansen - IAS